Aktualności

Pokaż swój talent! 3. edycja konkursu Gwiazdy Grodu Kopernika

Jak wziąć udział?


1. Zadaniem uczestnika jest nagranie krótkiego filmu (maksymalnie 3 minuty), w którym zaprezentuje swój talent.
Może to być: śpiew, taniec, gra na instrumencie, sport, sztuki wizualne, aktorstwo, zdolności manualne, inne pasje i umiejętności.

2. Nagranie należy umieścić w serwisie YouTube (publiczny lub niepubliczny) (wytyczne dotyczące filmu: długość maksymalna: 3 minuty, jakość nagrania: minimum 1080p, treść filmu nie może naruszać praw autorskich ani dóbr osób trzecich).

3. Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy online, dołączając skan lub zdjęcie wypełnionej karty zgłoszenia, klauzuli informacyjnej oraz link do filmu.

Formularz zgłoszeniowy online: https://forms.office.com/e/FKMhU9D3Lw
Regulamin konkursu: w załączniku
Karta zgłoszenia: w załączniku
Klauzula informacyjna: w załączniku

WSZYSTKIE NIEZBĘDNE DOKUMENTY I INFORMACJE ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE KONKURSU:
Strona konkursowa: https://sp23.torun.pl/home/gwiazdy-grodu-kopernika/ lub https://www.domharcerza.torun.pl/index.php/start/aktualnosci/606-iii-miejski-konkurs-pn-gwiazdy-grodu-kopernika-zgloszenia-dn-29-09-2025


Najważniejsze informacje:

-Termin zgłoszeń: do 29 września 2025 r.

-Konkurs przeznaczony jest dla uczniów szkół podstawowych (klasy I–VIII) i ponadpodstawowych.

-Uczestnicy rywalizują w 4 kategoriach wiekowych.

-Dla laureatów i osób wyróżnionych przewidziane są nagrody.

Wróć