Przypominamy, że 16 lipca ogłoszone zostaną wyniki naboru. Listy kandydatów zakwalifikowanych opublikowane zostaną w szkole. Informację o zakwalifikowaniu każdy kandydat znajdzie również po zalogowaniu na stronie naboru (torun.edu.com.pl).
Kandydaci zakwalifikowani do naszej szkoły zobowiązani są w dniach 16.07-19.07 do dostarczenia oryginałów świadectw ukończenia szkoły podstawowej i zaświadczeń o wynikach egzaminów. Jeśli dokumenty te zostały już do naszej szkoły dostarczone wcześniej - w toku rekrutacji, to nie trzeba podejmować żadnych kroków.
Kandydaci niezakwalifikowani mogą złożyć odwołanie. W tym celu zapraszamy do naszej szkoły osobiście - komisja rekrutacyjna pomoże w tym procesie.
Finalne listy kandydatów przyjętych do szkoły w rekrutacji zasadniczej opublikowane zostaną w dniu 22 lipca.
Kandydatom przyjętym przypominamy o konieczności dostarczenia komisji rekrutacyjnej dwóch zdjęć legitymacyjnych (podpisanych na odwrocie imieniem i nazwiskiem) w celu wyrobienia legitymacji szkolnej.
Wróć